Sunshinelove

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Gonatt

Av Louise - 8 mars 2010 21:25

Hellu. Klockan är 21.25 ohh jag är trött o har träningsvärk. Aoch. Jag är lika glader på måndagar som vanligt - I Luv Mondays (L)

Ska få ett photoshop program (a) SUper GLADER! Men den är på engelska. Men det klarar jag av, och vissa förstår nog vilket program det är :> Ser på 2 and half men nu hahah - som vanligt = Ser på det varje dag .. Är inte direkt fan av det men har inte så många kanaler, vad gör man? Påminnelse till mej själv, Fan,,

  • matteläxa - ogjort (till fredag)
  • Hemkunskaps uppgift (kanske lägga till något mer?)
  • Eng glosor - FÖR I HELVETE VILKA GLOSOR?! ;O
  • So - Måste bli klart i veckan ! Usch har knappt börjat ju !
  • No läxa? - Vet inte, skulle vi ha prov på det?
  • Sp glosor - tror vi kmr få imorn elr nått.

Som ni märker har jag faktiskt ingen koll alls på veckan.

 

Gonatt alla söta rara människor, nu är lollo trött och behöver få lite sömn.

 
 
Amanda

Amanda

9 mars 2010 22:18

DDB såklart !

http://amandaslillafotobok.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 20 maj 2010 19:15

Supersköönt väder har det varit, solat och sovit =PErfect! Nu gör jag svenska upg+ matten. Har gjort en weird film, kanske laddar upp den senare, heheh. Idag äre vampire diares! Så nu ska jhag dra iväg o se på den! CIAO! ...

Av Louise - 19 maj 2010 09:14

Skrev inte klart inlägget igår, internet stängdes ner. Men bloggar här sålänge. Har gjort väldigt mycket på sistone - Haft prov -Vart ute på landet -Hahah lärt mig att skjutsa andra på cykeln! Fast får panikskrik ibland, sällan. -Fått en ip...

Av Louise - 18 maj 2010 22:47

      Var ute på landet där man hade lite tråkigt och måla lite som bild. Before & after.      Ute på landet= Beach   ...

Av Louise - 27 mars 2010 09:34

Jag har några filmer jag skulle vilja se ; Remember me The last song Avatar (javet, alla i hela världen har sett den) Alice i underlandet ...

Av Louise - 26 mars 2010 22:08

börjar tröttna på bloggningen av olika orsaker. Men här är jag. Idag vare No-prov - pinigt, var sist ut! hahah. Vill gärna ha så högt betyg som möjligt ! Mene idag hare vart en dyster dag. har varit en jävlans massa plugg varje dag känns det som och ...

Presentation


Blogg om mitt liv och tankar,

gillar att fota, fixa bilder, hänga med kompisar, kan vara liite allmänt galen o skriver om lite allt möjligt så enjoy,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Time´s up

Gästbok

Omröstning

När fyller du år?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Frågor O Svar

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Translater.


Ovido - Quiz & Flashcards