Sunshinelove

Alla inlägg under september 2009

Av Louise - 30 september 2009 19:28

Ja idag äre en HEEEELT vanlig dag :)

först skola (otursdag, har bara massa originella ämnen elr hur man ska säga xD)

Mene imorn äre studiedag, liiite tråkigt för vi missar bilden, men det är ju liksom kul att vi är lediga o så. Ska nog börja plugga på saker o ting imorn. Tv tittande efter skolan, käka mat, äcklig mat i skolan typ någon slags grön soppa xD och somna vid soffan och nu sitter jag här. Senare kmr idol och det är bara några gubbar som ska sjunga :D Ne skoja bara mene favoriter är de nog inte :)

Hoppas ni har haft en mkt bättre dag än jag<3 Daisy<33




Daisy!!<333  

Av Louise - 29 september 2009 22:57

Ja! Erika kom vidare :D Jag tycker ärligt talat att det är mer spännande med tjejerna iår, killarna är väl bra då mene..xP (Ångra mig (a) Äsch okejdå jag hejar på bägge tjejerna o killarna x)) Jag tyckte iallafall att alla tjejer var bra idag :D, jag tycker att audition är roligast så när jag ser tävlingen då blir jag utråkad, mene det är ju roligt att höra dom sjunga o så.. lite.. ibland.. MEN EN SAK MÅSTE JAG SPOTTA UT! Peotr som åkte ut (TACK O LOV) var jobbig!, men han hade ok röst, han snackade skit om andra >:/, jag tyckte att det var bra att han åkte ut förra gången typ,, Juryn är väl bra mene det irritera mig att andreas har solglasögon på sig i tävlingen xD Men nog snack om idol, nu ska jag gå o lägga mig, Gonatt! <33  

Av Louise - 29 september 2009 15:27

Jahopp idag är det ju det första inlägget (y)

Jag blev ju medlem igår så jag skulle knappast ha tusen inlägg. Idag var det väl en vanlig dag, slöjd på morgonen, gick väl bra, första gången jag arbetar för på tre hela syslöjdslektionen har jag gjort typ ingenting på slöjden så stolt får man ju vara! Efteråt vare matte, mentorstid där det var snack om att sälja lite grejer hit o dit och det låter ju ganska kul, idrott efteråt där lisa höll lektionen, svenska, och sist men inte minst so, lektionen var väldigt slappat. Ja nu sitter jag här och nördar och jag ska väl dra snart, eller kanske läsa boken från bibblan som är rättså bra, expert på att rodna heter den, Tack för tipset Ellen ;)

 Hajdåå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om mitt liv och tankar,

gillar att fota, fixa bilder, hänga med kompisar, kan vara liite allmänt galen o skriver om lite allt möjligt så enjoy,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Time´s up

Gästbok

Omröstning

När fyller du år?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Frågor O Svar

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Translater.


Ovido - Quiz & Flashcards