Sunshinelove

Alla inlägg under oktober 2009

Av Louise - 22 oktober 2009 17:16

I måndags hade jag spanska prov, gick bra :) Och på tisdagen gick jag emme, lisa, ponta, och osk till finspångsfinmekaniska o va där på besök. Eftere blev det viberga xP. Det var kul :) Och idag hade vi matteprov om ekvationer, kunde allt utom den sista upg, 10!. Woho mvg till mig på bilden (lektionen)! :D få se här nu hare hänt ngt mer? kanske halloween fest nästa vecka (yyyyyy)



Av Louise - 9 oktober 2009 18:00

Idag blir man en fjortis x))) (yyyyy)



Av Louise - 8 oktober 2009 21:40

Vanlig skoldag först antar jag, körde indiansmyg på idrotten, amanda lämnade bilden senare för hon mådde inte såbra så det fick bli melle o jag på rasterna. när jag kom hem så käka jag lite o sen blev det emma, emma och Jen<3 vi gjorde väl lite blandat hit o dit. ja o sen blev skjutsad av jen med min cykel hem till moa och jag blev dyngtrött. Jag fick öppna ett paket idag o där vare en kamera :)) (Och det kunde jag aaaaaabsolut inte lista ut) xd

Av Louise - 7 oktober 2009 21:47

Ja först o främst skola- TRÅK! bara vanlig lektioner tills teman då för då såg vi på film mene efteråt blev det mkt chatt med jossan o eftere kom Jen o Emma plingande till min dörr :DD Så vi va dåe och senare kom det fler girls o va och lite senare gick vi o köpte klubbor. heheh :P Så vi va typ fram till 8.

Gonatt :))

Av Louise - 6 oktober 2009 21:48

Oh yeah more presents on the table (y) och oturligt nog vet jag exakt allt vad det är i dem :P

Mene dagen börja väl lite enkelt såhär, vakna segt på morgonen, fixa mig lite, frukost, cykel till skolan, det var nutidsorientering, svårt, jag kunde typ inget, typ gissa på de flesta fråger, matte, mentorstid, lunch o de blev hamburgare - kladdigt, sv och so sist. Jag säger rakt ut, viktor är dum i huvudet!!!!!!!!!!!!!! och jossan var ju fortfarande sjuk o manda gick hem på idrotten för hon hade typ ont i huvudet. Ja så dagen har väl vart sisådär för jag typ sov när jag kom hem. Har inte gjort något speciellt altså.

Hare bra :))

Av Louise - 5 oktober 2009 19:05

Va med manda idag, plugg, dator, twilight och MASSAGE! :DD

Det har vart en slapp dag idag då, vi fattar typ inte hur man ska förhöra varandra på sv. Och det är astråkigt! Imorse mådde jag sådär så jag var osäker om jag skulle gå till skolan då men jag gjorde det ändå. Inge spanska förhör idag (YES!) :D Hare bra puss o kram<3 

Av Louise - 4 oktober 2009 18:44

Ja idag blev de inge emma med amanda o ingen jossan eftersom hon är hos sin pappa o har fyllt, ingen linnea för hon svara nt så jag satt i vardagsrummet o läste min bok o plugga liiiiiite. Men sen helt plötsligt i en magisk stund ringde telefonen och jag svara. Det var Emma o hon undra om jag ville vara med henne o Jen o Emma :DDDDDD Oja tacka ja! Ohja ångra inte ! (yyyyyyyyyy) ANNA ÄGER!<3 En tredjedel av oss :))) Iaf mkt skoj o skratt o mkt taskiga kommentrarer, vilket var tillåtet för emma. Men erkänn aNNa är schysst! Förresten hon är min dotter! xD<3

Hoppas ni har haft lika kul som jag har haft det! <3

Av Louise - 3 oktober 2009 10:11

Idag blire att åka till norrköping, ska kolla på kameror så familjen vet vilken kamera jag vill ha som present! (Jag fyller den 9 oktober) Eller jag vet inte ens själv vilken jag vill ha men den ska vara bra! Tips om kameror ? :) Vi skulle egentligen kolla på bio idag i nrk men det blev inget. Jag är ganska nyvaken nu och vet inte om jag orkar bädda sängen xD Mene idag fyller Jossan :D Hoppas hon blev nöjd med presenten vi gav henne igår i caffan x)) Hon blir en Fjortis. Ha en nice dag hörrni ;)<3

Presentation


Blogg om mitt liv och tankar,

gillar att fota, fixa bilder, hänga med kompisar, kan vara liite allmänt galen o skriver om lite allt möjligt så enjoy,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Time´s up

Gästbok

Omröstning

När fyller du år?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Frågor O Svar

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Translater.


Ovido - Quiz & Flashcards